Ik wil jullie waarschuwen om niet bij A meubel te kopen.
Allereerst, de service tijdens het aanschaffen is top maar daarna word je gepusht om een positieve review te plaatsen zodat je iets kan winnen.
Maar daarna begint het gezeik.
Wij hebben een bank besteld in oktober 25. Deze zou per december komen. Niets gehoord maar in het klantenportaal werd deze verplaatst naar januari. Dus ik had hen gebeld en ze hadden ons verzekerd dat hij begin januari zou komen. Met die garantie ging ik akkoord. Anders had ik ergens anders een bank gekocht omdat wij zonder zaten.
3x raden. Hij werd weer verzet. Midden januari, daarna eind januari, hierna begin februari. Eindstand is hij midden februari pas gekomen.
Geen excuus, ze laten je niet op de hoogte, ik moest overal zelf achteraan, ze negeren je dagen lang. We zijn wij naar de winkel in Apeldoorn gegaan omdat de klantenservice ook enorm slecht bereikbaar is. Hier werden wij op een hele onaardige manier geholpen. Wij zaten ondertussen al 3 maanden zonder bank. Bij vragen voor een leenbank kregen wij terug dat daar een wachttijd op stond.
Dan de kwaliteit, bij het leveren kwamen we erachter dat er een scheur in de bekleding zat en dat deze genaaid is met andere garen. Ook zitten er vlekken in die je er niet uit krijgt. (Bij bestellen hebben wij gekozen voor een stof die krasvast is en waarvan je vlekken eruit kan halen in 1/2 vegen.)
Klantenservice krijgen wij wederom weer niet te pakken, mailtjes negeren zij al meer dan een week.
Ook wil ik iedereen adviseren om eerst op Facebook te zoeken naar a meubel groepen. Hier staan enorm veel reviews die hetzelfde meemaken.
Ga hier niet heen en bespaar je het gezeik